Knicks game

Klockan slår snart en timme efter midnatt och jag är nyss hemkommen från NYC där jag och min kära vän Mareike såg på en Knicks match! Det var awwweeesome! Så himla coolt!! Såklart så köpte jag ett par t-shirtar också och tog massa kort. Här får ni ett smakprov från kvällen:






Eftersom det är St. Patricks day imorgon firades det på planen mer irländare som spelade säckpipa.





På vägen hem från city gjorde jag upp en hemsk historia i mitt huvud om att jag skulle bli våldtagen och nerslagen på min tågstation (Mareike och jag bor inte nära varandra). Rädd som jag var när jag gick av tåget kollade jag omkring mig och försökte iakta allla taxi chaufförer och se vilken som verkade trevligast. Jag valde en väldigt stor grab i sisådär 20-30 års åldern. Han var verkligen jättetrevlig! Vi snackade hela vägen hem och hade skitkul! hahah :D nu är jag inte rädd längre!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0