Miami

"Mimmi's in Miami", som Hannah sa. Yes, helgen som passerade tillbringades vid en pool på ett hotell i Miami. Efter bara tre dagar blev min hud brunare. Här kommer tre bilder. Typ de enda gånger jag kickade något med kameran. (såg ju inte så mycket mer än poolen liksom) Utsiktsbilderna är tagna ifrån vårt hotell rum. Super fint var det verkligen! Nästa sommar vill jag åka dit med kompisar och festa över Usa's spring break där nere. Det var party HELA tiden och hög musik spelades på hotellet från 12 på dagen tills midnatt! Där fanns det inga vakter som gick runt i korridorer och såg till så att det var tyst inte. (med tanke på vad som hände i både Magaluf och Ayia Napa)


Kommentarer
syrran skrev 2012-04-02 @ 13:52:35

FETT! jag tror jag åker med minsann... heheheh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0