tiden går så fort så fort

Jag har sökt till högskolor i Sverige. massa utbildningar och kurser! Utbildningar om management och entreprenörskap, och kurser om företagsekonomi och lite så. Jag kan liksom inte helt bestämma mig vad jag vill göra än. Jag vet ju ungefär vad jag vill men det är svårt att veta var man ska börja. När jag kommer hem till Sverige vill jag ju helst bara ha superkul med mina kompisar ett tag. men sen måste jag väl ta tag i mitt liv igen och börja plugga. det blir nog bra, jag känner faktiskt för att börja plugga igen.

Igår gav jag Aupaircare (min organisation) tre datum då jag -ett av dom- kommer att flyga hem till sverige. Nu finns det ingen återvändo. Jag kommer hem den 28, 29 eller 30 juni 2012 :D Inom typ en månad kommer dom att ge min all information om mitt flyg. Det är liksom inte långt kvar alls. Det är bara tre månader, fyllda av massa skoj bara!!!! Jag är helt säker på att jag kommer att ha tre toppen bra månader på bahamas, miami, i nyc med familjen karlsson, på stranden, vid poolen, med kompisarna och med Hannah :) men sen är det dags att hoppa på nya äventyr någon annanstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0