14 maj 2012

Efter typ en månads vila och lathet gav jag min äntligen ut idag på en springtur. Visst var det lite segt att köra igång igen och visst fick jag ta små gående pauser men det var ändå underbart!! Jag hade med mig Maya (hunden) och hon var tröttare än vad jag var. Jag fick dra henne framåt ibland.
Idag är det exakt 1 månad och 13 dagar tills jag sätter mig på planet hem till Sverige. Igår frågade Kurt mig om jag ville göra något speciellt innan jag åker hem och jag kunde inte svara annat än nej. Jag har ju i princip gjort allt och mer där till under detta år. Att bara åka hit var en stor grej och efter det har mina ögon fått sett mer och mer hela tiden!! Jag är ju, trots alla negativa känslor under årets lopp, väldigt nöjd med tiden här! Jag kunde nog inte haft det bättre!!
Om två veckor kommer Jitka, den gamla au pairen hit och stannar i två och en halv vecka. Dagen efter att hon åker hem kommer den nya au pairen, Catalina från Colombia. Så nu händer det rätt mycket grejer här i slutet. Hannah har dansuppvisningar, camp övernattning, skolutflykter, ledighet under Memorial weekend, cheerleading träningar och såklart allt annat som vanligtvis står på hennes schema. Idag är det karate som gäller och så måste vi åka och köpa en grej till hennes dansuppvisning :) ha det bra, vi ses i sommar!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0