29 dagar...

29 dagar kvar i USA och det blir jobbigare och jobbigare att veta att jag ska åka härifrån. Jag kommer att sakna allt och alla så otroligt mycket. Kanske blir det lättare när Jitka har åkt hem för vi har så roligt tillsammans nu! Men dagen då hon åker hem måste jag flytta ut ur mitt rum och då kommer det nog att kännas som att det är dags att ge sig på nya äventyr, även om det inte är något speciellt som väntar i Sverige. Förutom kompisarna och familjen så klart. Om någon behöver hjälp med nåt är jag den rätta personen att fråga. Jag kommer nog ha alldeles för många dö timmar liggandes, ståendes och gåendes.

Imorgon ska jag in till city och träffa Ellen! Det ska bli grymt kul!!! Men nu ska jag sova. Familjen B och jag + co var nyss på H2O (en restaurang) och åt middag och drack vin. Det var väldigt trevligt!! Godnatt på er svenskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0